Bemutatkozás

Célunk, hogy felnyissuk a kis- és középvállalkozások szemét, megfelelő MARKETING NÉLKÜL NEM MEGY! Elemezzük, bíráljuk és segítsük a multinacionális vállalatok kampányait, amikből ötletet meríthetünk, ezáltal profitot termelhetünk Önöknek. A folyamatosan frissülő oldalon tanácsokkal, kreatív ötletekkel, technikákkal és szakmabeli újdonságokkal segítjük munkájukat.

Gerillamarketing

2013.03.30. 11:41 Kristóf Martincsek

 

 A marketingkommunikációs-mix egyik modern eleme a gerillamarketing. Jelen esetben 2 példát hozunk fel a figyelemfelkeltő eszköz megjelenésére, amelyek mind a két esetben bizonyos értelemben "vészhelyzetet" fordítanak a saját hasznukra. Brilliáns ötlet!!!

 Március vége van és régen nem látott mennyiségű hó borítja az országot. Igaz a második nagy havazás kapcsán, de gyorsan reagált a nagy hóra a pizza.hu. Olyan hírlevelet küldött ki, amiben arra hivatkozik hogy "minél nagyobb a hó, annál élvezetesebb, ha házhoz hozzák a pizzánkat". Ezzel megerősítve bennünk, hogy biztosan nem mozdulunk ki, és milyen kedves tőlük, hogy ők akkor is szállítanak, amikor a sószóró is csúszkál az utakon. Pszichológiai hadviselés... :-)


Gerillamarketing pizz.hu.jpg

 A második ilyen példa egy 2009-es Red Bull-os megnyilvánulás a Pirate TV jóvoltából, a dunai vízszint emelkedését kihasználva. A Red Bull mindig is híres volt az extrém sportolóikról és az általuk generált buzz-ról. (Buzz= marketinges kifejezés, nyüzsgés "lenne" a pontos fordítás és minden a kampánnyal kapcsolatos reakciót jelent) A budai rakparton láthatunk wakeboardozni egy fiatalembert, akit egy Red Bull-os jármű húz. Elég nagy visszhangot keltett ez a gerillamarketinges fogás, több előadás anyagában megjelent, vetítették mozikban filmek előtt és a YouTube-on is nagy nézettségnek örvendett. Sajnálatos módon csak a fényképét tudtuk feltölteni, ugyanis szerzői jogok miatt a videó már nem elérhető.

Gerillamarketing Red Bull.jpg

A Red Bull és a Pirate TV ismételten közös gerillamarketinges fogása, aminek a videója még elérhető Magyarországon:

Hasonló kampányokat tökéletesen készíthetnek a kis- és középvállalkozások is, lásd pizza.hu és az utóbbi őrült megnyilvánulásokat is könnyen kivitelezhetik (extrém)sport szaküzletek. A gerillamarketingben lények a kreativitás és az adott lehetőségek más jellegű megközelítése, amivel magunkra vonhatjuk a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkommunikacio.blog.hu/api/trackback/id/tr935183831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása