Bemutatkozás

Célunk, hogy felnyissuk a kis- és középvállalkozások szemét, megfelelő MARKETING NÉLKÜL NEM MEGY! Elemezzük, bíráljuk és segítsük a multinacionális vállalatok kampányait, amikből ötletet meríthetünk, ezáltal profitot termelhetünk Önöknek. A folyamatosan frissülő oldalon tanácsokkal, kreatív ötletekkel, technikákkal és szakmabeli újdonságokkal segítjük munkájukat.

Az AIDA- modell

2013.03.28. 13:15 Kristóf Martincsek

 A második alap modell az AIDA- modell, melyet 1925-ben alkotta meg E. K. Strong és tökéletesen leírja a sikeres kommunikáció folyamatát, ahogy a fogyasztó különböző lépéseken megy keresztül a vásárlásig. Az AIDA egy betűszó, amely az angol megfelelőknek a kezdőbetűiből tevődik össze.

Attention (figyelem felkeltés)

Interest (érdeklődés kialakulása)

Desire (vágy keltése)

Action (vásárlás/ az „akció”)

 Az 5M-modellel összefüggésben lévő AIDA-modell, egy kicsit más irányból közelíti meg a marketingkommunikáció ezen ágát. Teljesen világos, hogy az érzelmekre próbálunk hatni és valljuk be őszintén, ameddig az ember érző-lény, addig ez tökéletesen is fog működni. Nem is ecsetelném ezt a folyamatot, az úriember a hódítás receptjét írta le 1925-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkommunikacio.blog.hu/api/trackback/id/tr985177544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása