Bemutatkozás

Célunk, hogy felnyissuk a kis- és középvállalkozások szemét, megfelelő MARKETING NÉLKÜL NEM MEGY! Elemezzük, bíráljuk és segítsük a multinacionális vállalatok kampányait, amikből ötletet meríthetünk, ezáltal profitot termelhetünk Önöknek. A folyamatosan frissülő oldalon tanácsokkal, kreatív ötletekkel, technikákkal és szakmabeli újdonságokkal segítjük munkájukat.

Az 5M-modell

2013.03.28. 13:13 Kristóf Martincsek

 A marketingkommunikáció két nagyon fontos modellre épül, vagy kellene hogy épüljön…

Az első ilyen az 5M-modell, amit leginkább reklámkampányok tervezésére alkottak meg.

  1. Mission (cél, misszió)
  2. Message (üzenet)
  3. Money (költségvetés)
  4. Media (eszközök/ hogyan/milyen módon kommunikáljuk az üzenetet)
  5. Measurement (mérés/ mennyi fogyasztót értünk el)

 Ezeket a pontokat figyelembe véve alkotjuk a kommunikációs tervet. Mivel nagyrészt kis- és középvállalkozásoknak szánjuk ezt az oldalt, ezért kisebb magyarázatot fűznék az 5. Measurement ponthoz.

 A nagy vállalatoknál komoly marketing team dolgozik és elvárják tőlük, hogy a kommunikáció után olyan eredményekkel szolgáljanak, amik visszaigazolják a projekt sikerességét és az elért fogyasztók számát. Ezzel tudják mérni, hogy mennyire volt sikeres a termékük vagy szolgáltatásuk, mi az, amiben fejlődniük kell, vagy ami egyáltalán nem keltett jó visszhangot.

Itt ragadnám meg az alkalmat, az első tanácsra:

 A kommunikáció az emberiségnél sokkal régebbi dolog, mégsem tudjuk kellően használni. Ebben tud segíteni a marketingkommunikacio.blog.hu csapata. Sokat fogunk még blogolni kommunikáció és a legfontosabb, JÓ-Kommunikáció témában!

Tehát az első tanács:

 Kis- és középvállalkozásoknak a legköltséghatékonyabb megoldás egyszerűen, ha beszélgetnek. Érezze az ügyfél, hogy foglalkozunk vele, és ő azzal fogja meghálálni hogy elmondja, mi tetszik neki (ezekben bátrabban növelhetjük a „készletet”) vagy hogy min javítana, mi az amiben fejlődnünk kell (amennyiben sok negatív megnyilvánulás érkezik, valószínűleg mi gondolkodunk rosszul…). Ezáltal egy sokkal komolyabb visszacsatoláshoz jutunk, mint a multik. Arról nem is beszélve, hogy szívesebben térnek vissza a vásárlók hozzánk.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkommunikacio.blog.hu/api/trackback/id/tr195177540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása